Sony Ericsson K320i bruin, grijs, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson K320i bruin, grijs, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LSJ 04-05-2009

Goede telefoon voor weinig geld. Ik heb hem nu bijna twee jaar in bezit, nog geen poblemen gehad. Erg veel functies voor z'on goedkope telefoon.

Vele klagen over het geheugen dat te klein is of niet uitbereidbaar is. Dit staat overal goed omschreven en was dus van te voren bekend.

Er komt inderdaad snel vuil in de camera, ik gebruik deze dan ook niet omdat ik een digitale camera apart heb. voor goede foto's maken is deze mobiele telefoon gewoon niet bedoeld.

Heel gemakkelijk te bedienen, alles is heel duidelijk.

Ik heb er tot nu toe nu nog geen problemen mee gehad ondanks dat ik hem een paar keer flink heb laten vallen.

S.C.C 21-04-2009

Ik vind het een goede telefoon OM mee te bellen
Voor de rest is deze telefoon niet geschikt voor MIJ altans
Het ergste nadeel voor mij is het intern geheugen (Kan geen Micro SD in) en De Camera
Ben niet zo tevreden over (maar ja wat verwacht ik anders)
Ik Ben van plan om te overstappen naar een Samsung g600
Het is verder een telefoon waar ook goede functies opzitten
Je kan veel contacten opslaan

Echt zo slecht voor Sony Ericsson

Eros 04-08-2008

De Sony Ericsson K320i is een mooie simpele telefoon waar wel verassend veel functies op zitten. Het geluid van de telefoon is goed en ik heb geen last van het probleem dat het belvolume laag is (je kunt dit instellen en als je het écht niet kan verstaan kun je hem op de speaker zetten) bluetooth is erg handig. De enige nadelen van de telefoon zijn de kleine ruimte (12 MB - 500 zelfgemaakte foto's op minst goede kwaliteit 150 foto's op beste kwaliteit of 3 liedjes) en de Joystick. Deze werkt na een jaar niet meer zo goed (je moet af en toe 3x het knopje naar rechts doen voor hij reageert of heel hard blazen in het Joystick-gat).

Jason Bruce 05-07-2008

Geen aanrader.
Ik heb deze mobiel nu ongeveer een half jaar.
Na een aantal maanden zal de joystick kapot gaan.
Geluidskwaliteit is wel goed.
Camera is minder.
Weinig intern geheugen en niet uitbreidbaar.
Ong 3 liedjes passen op dit mobieltje.

Colorr 24-04-2008

Hallo,
ik vind het geen goede telefoon.
1. De lens van de camera beschadigt snel.
2. Toetsen doen het na een half jaar niet meer goed.
3. Er komt héél veel stof achter het beeld.
4. Mijn camera doet het na een half jaar niet meer.

Wat ik wel goed vind.
1. Goede batterij.
2. Voor dit geld is het een goede fotokwaliteit.

daan11 05-02-2008

Wst een rot ding kan je geheugen niet eens uitbreiden scherm is slecht als je belt hoor je de ander niet.geen aanrader.IK heb gelijk een ander gekocht de w810i echt en goed ding mooie camera veel geheugen dit is wel een echte aanrader.

aap 26-01-2008

HOi!
+Bluetooth
+Camera (wel een VGA, maar ik heb toch een echte camera :P)
+Video
+Makkelijk te gebruiken
+Hard geluid bij de MP3 speler
+Lekker harde tril
+Sterk
- Lelijk met het zilveren hoesje
- Bij het bellen versta je de andere helemaal niet
- Lens word heel snel vies (geen klepje ervoor)
- Heel weinig ruimte (15MB) en NIET uitbrijdbaar.
Ik wou de bluetooth eigenlijk alleen voor de muziek,
maar er kunnen maar 6 kleine liedjes op.

Max226 14-09-2007

Een paar dagen geleden een pakketje van Rabo Mobiel Prepaid gekocht met de SE K320i. Wat een plaatje van een telefoon! Ik ben er heel erg blij mee. Super lichtgewicht, handzaam, camera, bluetooth, mp3. Het geluid van de ringtones is heel duidelijk en het bellen gaat haast vanzelf.

j habets 04-09-2007

sinds een maand ben ik in bezit van sony-ericsson t/w k320i er zit van alles op wat je nog niet eens op een duur toestel heb zitten.Ben er zeer te vreden over alles werkt naar behoren.Op de disply heb ik een nieuwe folie op gezet t/w lcd schutzfolie deze worden normaal gebuikt foto& film camera zodoende wordt je disply beschermd, als hij zo blijft doen dan ben er zeer tevreden over.
De groetjes john.

M Hageman 03-09-2007

Geweldige telefoon
Mooi
Goed afgewerkt
Had eerst twijfels over de joystick, maar ik ook goed
Lange standbytijd
Goedkoop in aanschaf
Prijs/kwaliteit verhouding: Je krijgt meer voor je geld dan je eigenlijk verwacht
Wordt geleverd met datakabel

Een echte aanrader (3-9-2007 bijna 2 weken in bezit)

Richard18 22-08-2007

Leuke, goedkope mobiele telefoon. Camera stelt natuurlijk niet veel voor, maar zijn leuke opties bij gezet (reeks,kaders en bijvorbeeld een zelfontspanner). Vormgeving van de mobiele telefoon is ook goed, alleen jammer van het speakertje en de camera op de achtkant. Die is minder aqua afwerking.
Voor de rest een top mobieltje, zeker voor de prijs.

Herman12 24-07-2007

Uitstekend mobieltje voor weinig geld. Menu is zeer eenvoudig en overzichtelijk. Heb er al mee naar ZuidAfrika gebeld en dat ging prima. Accu gaat ook lang mee, dus kortom, een aanrader.

peter.t 19-07-2007

Deze telefoon heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Toestel is voorzien van camera (stelt niet zo veel voor), buetooth, infrarood etc. Leuk design en ook redelijk compact. Alles voelt voldoende solide aan. Wel vraag ik mij af of het joystickje (menu bediening) ook nog na een jaar goed werkt. Er kan namelijk makkelijk vocht en vuil tussen terecht komen en ook hadden ze beter een afdekklepje voor de cameralens kunnen plaatsen.
De accu gaat bij normaal gebruik ongeveer 4 dagen mee en bij intensief gebruik een dag of 2.
Het toestel menu ziet er overzichtelijk uit.

Heb ik als laatste nog 1 ding te melden.
De eerste dag had ik om te proberen via bluetooth wat foto's binnen gehaald van een andere telefoon. Hij slaat ze dan bij je wallpapers op en daar kan je ze niet verwijderen. Dus maar masterreset gebruikt. Blijkt dat je dan gelijk al je ringtones,wallpapers en games kwijt bent! :( Moet je via je mobiel naar de sonyericsson site om het weer binnen te halen. Dat kost je dan weer de nodige euros.

Ingrid07 02-07-2007

Ik heb de K320i sinds gisteren en ben er al erg tevreden over. Heb hem eigenlijk aangeschaft omdat mijn telefoon van de zaak zo achterhaald was maar ik ben verrast door de mogelijkheden. Hij is compact, licht en het display is helder. Het enige wat ik mis is een flitser.

vanwijke 15-06-2007

Enkele dagen geleden een K320i aangeschaft en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Bevat veel mogelijkheden waaronder ook bluetooth (wat voor mij een must was). En het werkt prima! Ziet er zeer degelijk uit en oogt zeker niet als goedkoop. Het toestel ligt aangenaam in de hand en is bovendien klein en dun. De verpakking bevat ook een usbkabel. Wil je een gsm die niet al te duur is maar die toch een camera en bluetooth bevat dan mag je zeker niet twijfelen bij deze K320i. Misschien een enig minpuntje voor de mensen met dikkere vingers... de toetsen zijn niet al te groot en liggen dicht bij elkaar. Maar daar heb ik geen last van :-)